Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών μας, αλλά από τις στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα (George Carlin)


Αγαπώ τη Θάλασσα

Αγαπώ τη Θάλασσα.
Γιατί ξεκινάει με το θήτα των θέλω μου. Γιατί είναι ανοιχτή σαν τα άλφα που την απλώνουν. Γιατί το λάμδα της καμπυλώνει τη γλώσσα μου σε κύμα που σπάει μαλακά στο φράγμα των δοντιών μου. Γιατί τα σίγμα της μου χαϊδεύουν τ’ αφτιά σαν το φλοίσβο της σ’ έρημη παραλία.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Γελάτε, γιατί χανόμαστε!


Το συντομότερο ανέκδοτο των ημερών:
Έλληνας συνταξιούχος παίρνει το λεωφορείο να πάει στο φαρμακείο να εκτελέσει τη συνταγή γιατρού του Ι.Κ.Α.

11 σχόλια:

  1. Bίντεο δεν προκάνω, ένα τεράααααστιο χαμόγελο μετα φιλιού ,και αναστεναγμού ελαφράς ανακουφήσεως και ,εφυγαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα σε λάθος στιγμή, μου ταιριάζει περισσότερο η προηγούμενη ανάρτηση:)
    Ακούω και τη μουσικούλα.. ανακουφίζει η όμορφη μουσική ακόμη κι όταν ο πόνος είναι σωματικός.
    Καλό σου μεσημέρι Υπατία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι πολύ με τη σημερινή σου ανάρτηση και επειδή είναι (πικρο)αστεία, αλλά και επειδή σε νιώθω καλά...Ευχαριστώ που μου θύμισες το Μηλιώκα, που μ' αρέσει πολύ (ειδικά το "ροζ"...). παραφράζω λίγο το τελευταίο:

    "Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και κοπρίτες....." λα λα λα
    χαχαχα (να γελάσουμε για να μην κλάψουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα επίκαιρος
    ο Μηλιώκας ...
    Το ανέκδοτο ωραίο ...
    να γελάσουμε ή να κλάψουμε !!!
    Καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπό παιδί θυμάμαι πάντα ήταν δύσκολα ,πάντα προβλήματα,βιαιότητες,θάνατοι, πάντα μας εκμεταλεύονταν, ένα αγώνας καθημερινός.Τα παιδιά με το χαμόγελο και το αστείο,το βλέπεις καθημερινά στο σχολείο τα παιδιά ανέμελα.Οταν ο γιός μου είχε πάει το Σεπτέμβριο Τανζανία πέρασε από Αίγυπτο φωτογράφισε τα παιδιά στους δρόμους είναι χαρακτηριστική η εικόνα ,αν τη βρώ θα στη στείλω ή θα την βάλω στο μΠλοκ μου.Τα παιδιά οπλισμένα στους δρόμους με ψεύτικα όπλα,προετοιμάζονταν ψυχολογικά να αντιμετωπίσουν στο μέλλον τον εξωτερικό και τον εσωτερικό εχθρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξωτικό και Φτερό (πακέτο),
    Σας μπέρδεψα, φαίνεται, και γι'αυτό παρεξηγήσατε! Έπρεπε λοιπόν να επανορθώσω με κάποιον τρόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Margo,
    Λάθος στιγμή για μένα ή για σένα; Βλέπεις, έπρεπε ν' αλλάξω τόνο, γιατί κάποιες ψυχές τα παίρνουν όλα τοις μετρητοίς!
    Σωματικός πόνος... Συμβαίνει κάτι; Ν' ανησυχήσω;
    Μια αγκαλιά από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανεράιδα,
    Ο ελαφρός αλλά εύστοχος αυτοσαρκασμός του "εμείς" ήταν αυτό που μου άρεσε πάντα στον Μηλιώκα.
    Και, έτσι όπως πάμε, ο κλαυσίγελως θα γίνει το σήμα κατατεθέν της εποχής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Side21,
    Καλωσόρισες!
    Το πικρό και το μαύρο, καμιά φορά, χιούμορ γίνεται ισχυρό αμυντικό -αν όχι και επιθετικό- όπλο!
    "Χαμογελάτε! Κάνει τους άλλους ν' ανησυχούν" διάβασα κάποτε σ' ένα σοφό τοίχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κένταυρε,
    Το χαμόγελο και το γέλιο είναι μια ισχυρή κατάφαση στη ζωή. Πώς λοιπόν να μην γίνονται οι κύριες εκφράσεις που φωτίζουν και ομορφαίνουν τα παιδικά προσωπάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...